Systemintegrationer
Automatisera behandlingen av inköp
Om du har ett inköpsfaktura-/ekonomiförvaltningssystem eller ett kostnads- eller reseadministrationssystem som är kompatibelt med S-Business kan du med en systemintegration automatisera behandlingen av kostnader. Med integrationen redovisar S-Business alla kostnader på din faktura till ett förvalt konto i bokföringen, och det bästa är att detta sker helt automatiskt. På så vis kan du använda den tid som du inte behöver använda för redovisning till produktivare arbete. Dessutom får du om du vill med S-Business-fakturan en redovisningsrapport, som samlar fakturans inköpsrader till dina förvalda konton i bokföringen.
S-Business-systemintegrationen kan genomföras i många inköpsfaktura-/ekonomiförvaltningsystem samt i kostnads- och reseadministrationssystem. Vi utökar ständigt vårt partnernätverk.
Våra kunder använder för närvarande följande inköpsfaktura-/ekonomiförvaltningsystem:
- Visma Netvisor
- Fennoa
- Palette Software
- Basware P2P
Våra kunder använder för närvarande följande kostnads- och reseadministrationssystem:
- Visma M2
- Basware TEM
Systemintegrationer och systemkonfigurationer
Finns inte ert ekonomiförvaltningssystem med på listan? Ingen fara, du kan be din systemleverantör kontakta oss. Oftast innebär en automatiserad behandling av kostnader för S-Business-händelser bara ”parametrar i några fält” i ditt inköpsfakturasystem, så det är inget massivt it-projekt.