Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Käyttöehdot
OK

S-Business -asiakastyytyväisyys huippuluokkaa

18.01.2019

Joulukuussa 2018 tehdyn asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan S-Business -asiakkaiden asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus on kiitettävällä tasolla – Net Promoter Score (NPS) eli nettosuositteluluku on tasolla 54.

Eniten kiitosta saimme kortin toimintavarmuudesta, kuitittomuuden tuomasta hyödystä yrityksen taloudenpitoon sekä S-ryhmän laajasta palvelutarjonnasta yritysasiakkaille ympäri Suomen.

Asiakkaiden tyytyväisyyttä S-Business -korttiin ja palveluihin mitataan kahdesti vuodessa, ja tietoja käytetään palveluidemme jatkuvaan kehittämiseen.

Ylivoimaista hyötyä ja helppoutta firman arkeen

Lähes jokainen suomalainen yritys ja yhteisö painii paperikuittien aiheuttaman kuittirumban kanssa. Tavoitteemme on tehdä yritysasiakkaiden asioinnista mutkatonta S-ryhmän toimipaikoissa.

S-Business -asiakkuuden myötä niin kortin käyttäjien kuin yrityksen taloushallinnon kallisarvoista aikaa säästyy: kuitteja ei tarvitse säilyttää, ja kaikki ostotiedot siirtyvät digitaalisesti yrityksen talousjärjestelmiin.

Tällä hetkellä noin 30.000 suomalaista yritystä ja yhteisöä luottaa S-Business -kortin tarjoamiin etuihin ja palveluihin.

Lisätietoja: markkinointi.s-business@sok.fi.

NPS (Net Promoter Score). Luku kertoo kuinka todennäköisesti yritysasiakkaat suosittelisivat palveluitamme. Kun NPS-luku on yli 50, voidaan sen katsoa olevan erittäin hyvä ja luku 0–50 puolestaan hyvä.

  • ABC
  • Sale
  • Alepa
  • Sokos Hotels
  • Kodin Terra
  • Coffee House
  • Amarillo
  • Rosso