Muutokset asiakkuuteen
Tältä sivulta löydät ohjeita ja vinkkejä asiakkuuden hallintaan. Yrityksen yhteyshenkilö voi tehdä muutoksia asiakkuuteen kätevästi S-Business Manager -palvelussa. Mikäli yritykselläsi ei ole vielä Manager-tunnuksia, ole yhteydessä asiakaspalveluun.
S-Business-kortilla on korttikohtainen käyttöraja. Kortin käyttöraja on kuukausikohtainen.
S-Business Manager-palvelussa tai S-Business-mobiilissa voi tarkistaa kätevästi kortin käyttörajan tai seurata ostotapahtumia. S-Business-kortin käyttörajan muuttaminen onnistuu helposti
S-Business Manager -palvelussa. Manager-palvelun kautta tehty muutos on välittömästi voimassa.
Yrityksen yhteyshenkilö voi tehdä muutoksia kätevästi S-Business Manager -palvelussa.
Yrityksen pääyhteyshenkilö on ensisijainen kontaktihenkilö S-Business-asioissa. Pääyhteyshenkilöllä on myös ylläpito-oikeudet S-Business Manager -palveluun. Mikäli yrityksen pääyhteyshenkilöä halutaan muuttaa, toimi seuraavalla tavalla.
- Kirjaudu ylläpito-tunnuksilla S-Business Manageriin
- Varmista että uudella pääyhteyshenkilöllä on myös ylläpito-oikeudet
- Luo tarvittaessa tunnukset uudelle henkilölle
- Mene S-Business Managerissa ”Yritysasetukset”-osioon palvelun yläkulman valikon kautta
- Valitse muokkaa pääyhteyshenkilöä ja valitse alasvetovalikosta uusi pääyhteyshenkilö
Mikäli ei ole mahdollista hyödyntää S-Business Manager -palvelua pääyhteyshenkilön muuttamiseen (esim. ei ole yhtään voimassa olevaa ylläpito-oikeuksilla olevaa käyttäjää), ole yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoita uuden pääyhteyshenkilön tiedot kirjallisesti. Tätä varten saat lomakkeen asiakaspalvelusta.
Mikäli yrityksesi y-tunnus on muuttunut, lähetä meille uusi S-Business-korttihakemus.
Jos yrityksen nimi on muuttunut, yrityksen ylläpito-käyttäjä voi lähettää nimenmuutoksesta viestin asiakaspalveluun S-Business Manager -palvelussa.
Yrityksen yhteyshenkilö voi muuttaa kortinhaltijan sukunimen Manager-palvelussa.
Valitettavasti kortille painettua käyttäjätietoa (esim. rekisterinumero, henkilön nimi) ei voi muuttaa.
Yritykselle nimetty yhteyshenkilö voi tilata uuden kortin S-Business Manager –palvelussa ja samalla lähettää tiedon tarpeettomasta kortista.
Yrityksen yhteyshenkilö voi tilata uuden kortin S-Business Manager -palvelusta.
Yrityksen yhteyshenkilö voi lopettaa kortin S-Business Manager -palvelussa tai laittamalla viestiä asiakaspalveluun.
Kortin voi tuhota leikkaamalla sen siten, että myös kortilla oleva siru ja magneettijuova tuhoutuvat. Korttia ei tarvitse palauttaa meille.
Voit lopettaa S-Business-asiakkuuden Manager-palvelussa tai laittamalla viestiä asiakaspalveluun. Kortit voi tuhota leikkaamalla ne siten, että myös kortilla oleva siru ja magneettijuova tuhoutuvat. Kortteja ei tarvitse palauttaa meille.