Muutokset asiakkuuteen

Tältä sivulta löydät ohjeita ja vinkkejä asiakkuuden hallintaan. Yrityksen yhteyshenkilö voi tehdä muutoksia asiakkuuteen kätevästi S-Business Manager -palvelussa.  Mikäli yritykselläsi ei ole vielä Manager-tunnuksia, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

S-Business-kortilla on korttikohtainen käyttöraja. Kortin käyttöraja on kuukausikohtainen.
S-Business Manager-palvelussa tai S-Business-mobiilissa voi tarkistaa kätevästi kortin käyttörajan tai seurata ostotapahtumia. S-Business-kortin käyttörajan muuttaminen onnistuu helposti
S-Business Manager -palvelussa.  Manager-palvelun kautta tehty muutos on välittömästi voimassa. 

Yrityksen yhteyshenkilö voi tehdä muutoksia kätevästi S-Business Manager -palvelussa.

Yrityksen pääyhteyshenkilö on ensisijainen kontaktihenkilö S-Business-asioissa. Pääyhteyshenkilöllä on myös ylläpito-oikeudet S-Business Manager -palveluun.  Mikäli yrityksen pääyhteyshenkilöä halutaan muuttaa, toimi seuraavalla tavalla. 

  1. Kirjaudu ylläpito-tunnuksilla S-Business Manageriin
  2. Varmista että uudella pääyhteyshenkilöllä on myös ylläpito-oikeudet 
  3. Luo tarvittaessa tunnukset uudelle henkilölle
  4. Mene S-Business Managerissa ”Yritysasetukset”-osioon palvelun yläkulman valikon kautta
  5. Valitse muokkaa pääyhteyshenkilöä ja valitse alasvetovalikosta uusi pääyhteyshenkilö

Mikäli ei ole mahdollista hyödyntää S-Business Manager -palvelua pääyhteyshenkilön muuttamiseen (esim. ei ole yhtään voimassa olevaa ylläpito-oikeuksilla olevaa käyttäjää), ole yhteydessä asiakaspalveluun ja ilmoita uuden pääyhteyshenkilön tiedot kirjallisesti. Tätä varten saat lomakkeen asiakaspalvelusta.

Mikäli yrityksesi y-tunnus on muuttunut, lähetä meille uusi S-Business-korttihakemus.

Jos yrityksen nimi on muuttunut, yrityksen ylläpito-käyttäjä voi lähettää nimenmuutoksesta viestin asiakaspalveluun S-Business Manager -palvelussa.

Yrityksen yhteyshenkilö voi muuttaa kortinhaltijan sukunimen Manager-palvelussa.

Valitettavasti kortille painettua käyttäjätietoa (esim. rekisterinumero, henkilön nimi) ei voi muuttaa.
Yritykselle nimetty yhteyshenkilö voi tilata uuden kortin S-Business Manager –palvelussa ja samalla lähettää tiedon tarpeettomasta kortista.

Yrityksen yhteyshenkilö voi tilata uuden kortin S-Business Manager -palvelusta.

Yrityksen yhteyshenkilö voi lopettaa kortin S-Business Manager -palvelussa tai laittamalla viestiä asiakaspalveluun. 

Kortin voi tuhota leikkaamalla sen siten, että myös kortilla oleva siru ja magneettijuova tuhoutuvat. Korttia ei tarvitse palauttaa meille.  

Voit lopettaa S-Business-asiakkuuden Manager-palvelussa tai laittamalla viestiä asiakaspalveluun. Kortit voi tuhota leikkaamalla ne siten, että myös kortilla oleva siru ja magneettijuova tuhoutuvat. Kortteja ei tarvitse palauttaa meille.