Verkkopalvelussamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseen. Käyttämällä palvelua hyväksyt evästeiden käytön. Käyttöehdot
OK

Vesijohtoliike J. Laitinen

”Palvelukokemus on yritysmyynnissä kaikkein tärkeintä”

Vesijohtoliike J. Laitinen on nopeasti kasvava, 30 henkeä työllistävä Espoossa toimiva LVI-alan yritys.
S-Business -kortin ansiosta Laitisen 23 huoltoautoa tankkaavat uskollisesti ABC-asemilla. Pyynnöstämme toimitusjohtaja Laitinen arvioi S-ryhmän kykyä palvella yritysasiakkaita. 

S-Business -kortti valikoitui yrityksen käyttöön pitkälti ABC-asemien sijoittelun ja kortin etujen ansiosta.

– ABC-huoltoasemat on sijoiteltu järkevästi valtateiden varsille eikä niitä tarvitse kauaa etsiä, polttoaine kun loppuu silloin kun se loppuu. Tällöin on tärkeää, ettei ylimääräistä vaivaa synny huoltoaseman löytymisen murehtimisesta, kertoo toimitusjohtaja Laitinen.

Monesti asemalla asioitaessa tulee hoidettua samalla muitakin asioita.

– Käyn pesettämässä oman autoni silloin tällöin ABC-asemalla. Työmiehille tarttuu helposti tankkauksen lomassa mukaan myös lounas tai kahvi, hän kertoo.

 S-Business -kortin monet hyödyt

Toimitusjohtajana Laitiselle yrityksen kulujen seuranta on hyvin tärkeää. S-Business -kortin parhaisiin puoliin hän laskee ostotietojen reaaliaikaisen seurannan.

– Jokaisella on oma henkilökohtainen kortti ja henkilökohtainen tunnusluku. Näin pystymme seuraamaan tarkasti kuinka paljon kukin polttoainetta kuluttaa ja tämä taas lisää säästöjä, valaisee Laitinen.

Yhteistyön sujuvuus kaiken A ja O

Yritysten välisessä yhteistyössä Laitiselle on tärkeää, että homma toimii, mutta jos ongelmia tulee, kumppaneiden tulisi korjata omat virheensä heti. Yrityksissä on jatkuva kiire, eikä aikaa pysty käyttämään ylimääräisten ongelmien selvittelyyn. Tämä pätee niin omaan kuin yhteistyökumppaneidenkin toimintaan.

Laitinen auttamassa Original Sokos Hotel Vaakunaa

Laitisella ja S-ryhmällä on myös yhteistä historiaa. Helsingin Original Sokos Hotel Vaakunan putkistoon oli taannoin päässyt myrkyllistä glykolia ja koko hotellin putkisto ja tuhat hanaa piti huuhdella yhden yön aikana. Laitinen porukoineen venyi uskomattomalta kuulostavaan suoritukseen. Toimitusjohtaja Laitinen saa urakan kuulostamaan helpolta.

– Kun homman osaa ja ympärillä on taitavia työntekijöitä, on tuollainen projekti arkipäivää, hän heittää.

Samaa asennetta hän peräänkuuluttaa myös omilta yhteistyökumppaneiltaan.

Tyytyväinen asiakas

S-Businekseen ja ABC:n palveluihin Laitinen sanoo olevansa tyytyväinen. Asiakassuhteen alun palvelukokemuksen perusteella yhteistyön tulevaisuus näyttääkin valoisalta.

  • ABC
  • Sale
  • Alepa
  • Sokos Hotels
  • Kodin Terra
  • Coffee House
  • Amarillo
  • Rosso