Usein kysyttyä S-Busineksestä

Asiakaspalvelu vastaa

Mistä saan uuden tunnusluvun kadonneen tilalle – ja muut useimmiten kysytyt kysymykset

S-Busineksen asiakaspalvelu auttaa päivittäin lukuisia asiakkaita selvittämään erilaisia pulmatilanteita. Lomasesongin jälkeen kortin tunnuslukua saattaa olla vaikea kaivella muistin syövereistä. Syksyn tullen yritykseen voidaan tarvita lisää kortteja aivan uusille käyttäjille.  

Kaikkiin näihin kysymyksiin osaa parhaiten vastata S-Busineksen asiakaspalvelu. Palvelupäällikkö Jonna Hippi kertoo, minkälaisiin kysymyksiin asiakaspalvelu useimmiten vastaa. Kysymyksiä kertyy, sillä päivittäin asiakaspalvelu saattaa vastata jopa 300 yhteydenottoon. Eniten S-Business-asiakkaat kiittelevätkin asiakasneuvontaa nopeasta ja ystävällisestä palvelusta.

Viisi useimmiten kysyttyä kysymystä on koottu nyt yhteen, ensimmäisenä ehdottomasti se yleisin kysymys. 

Olen unohtanut kortin tunnusluvun, miten saan uuden?

Voit tarkistaa PIN-koodin S-Business-mobiilisovelluksesta. Katso tarkemmat ohjeet >>

Miten voin päivittää laskutusosoitteen?

Yritykselle nimetty yhteyshenkilö voi päivittää laskutustiedot S-Business Manager -palvelussa. Manager on digitaalinen palvelu, jonka kautta S-Business-asiakkuutta voi helposti hallinnoida. Kirjaudu palveluun >>

Miten tilaan lisää kortteja?

Yritykselle nimetty yhteyshenkilö voi tilata lisäkortteja Manager-palvelun kautta. Lisäkorttihakemus tulee käsittelyyn saman päivän aikana ja kortti lähtee tilaukseen viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Kortin käyttöraja on tullut täyteen, miten sitä voi korottaa?

Yrityksen yhteyshenkilö voi korottaa kortin käyttörajaa Manager-palvelussa. Lisäksi kortin käyttäjä voi seurata kortin käyttövaraa S-Business-mobiilisovelluksesta.

Voinko avata yritykselle pankkitilin kauttanne?

S-Business-kortti on S-ryhmän yritysasiakkaille tarkoitettu maksukortti, jota hallinnoi S-Business Oy. Korttiin ei liity pankkipalveluja, vaan yrityksen ostot veloitetaan kerran kuussa toimitettavalla laskulla.

Onko mielessäsi kysymys, johon et löytänyt vielä vastausta? Lisää vastauksia löydä asiakastuki-osiosta.

Lue lisää

S-Business-asiakastuki palvelee maanantaista perjantaihin kello 8–16 puhelimitse ja sähköpostitse. Niiden lisäksi asiakaspalveluun saa yhteyden myös S-Business Manager -palvelun ja mobiilisovelluksen kautta.

010 768 0820 (8,35 snt/puh + 12,09 snt/min)
s-business@sok.fi