Tutustu yhteen Suomen johtavista tukkukaupoista
Osana S-ryhmää toimiva Meira Nova on foodservice-ammattilaisten luotettava kumppani
Jo yli 30 vuoden ajan osana S-ryhmää toimiva Meira Nova on palvellut foodservice-alan ammattilaisia rautaisella ammattitaidolla. Olemme yksi Suomen johtavista tukkukaupoista ja työskentelemme 200 ammattilaisen voimin ravintoloiden, hotellien, henkilöstöravintoloiden ja suurtalouskeittiöiden luotettavana kumppanina kaikkialla Suomessa.
Yli 17 000 tuotteen tuotevalikoimasta löytyy aina jotain uutta
Rakennamme ja kehitämme tuotevalikoimamme asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaisesti. Tällä hetkellä valikoimassamme on 17000 tuotetta. ”Meira Novan tuotevalikoima uudistuu jatkuvasti ja huomioimme siinä kausituotteet, ajankohtaiset ruokatrendit ja asiakkaidemme tarpeisiin räätälöidyt tuotetoiveet. Inspiroimme asiakkaitamme kertomalla valikoimaamme avatuista uutuustuotteista aktiivisesti. Verkkokaupastamme on helppo löytää sopiva tuote vaativimpaankin makuun. Tuotteillamme asiakkaamme voivat tuottaa herkullisia ja laadukkaita ruokaelämyksiä omille asiakkailleen”, kertoo Meira Novan markkinointipäällikkö Laura Matilainen.
Meira Novan sesonkituotteiden valikoimassa korostetaan ajankohtaisuutta ja esimerkiksi kesäkautena tarjoamme erityisesti kotimaisia tuotteita, jotka ovat juuri silloin parhaimmillaan. Tuontituotteilla varmistamme haluttujen tuotteiden saannin ympäri vuoden. ”Uudistamisen ja kokonaisvaltaisen kehittämisen ohella kilpailutamme tuotevalikoimaamme jatkuvasti ja varmistamme sen myötä kilpailukykyiset hinnat asiakkaidemme eduksi. Kiteytetysti voimmekin todeta, että meidän tehokkuutemme on sinun kannattavuuttasi. Avullamme asiakkaamme voivat keskittyä kannattavan liiketoiminnan toteuttamiseen”, jatkaa Matilainen.
Asiakaslähtöisyys ohjaa toimintaamme
Asiakaslähtöisyys ja onnistuneen asiakaskokemuksen varmistaminen ohjaa vahvasti toimintaamme. ”Käytännössä se tarkoittaa sitä, että keskitymme ensisijaisesti siihen, mikä on asiakkaillemme tärkeää ja tuottaa heille lisäarvoa. Haluamme auttaa asiakkaitamme ja mahdollistaa heidän onnistumisensa ruokaelämysten tuottamisessa”, toteaa Matilainen.
Asiakaslähtöisyys näkyy vahvasti myös viime vuonna tehdyissä ja parhaillaan käynnissä olevissa kehityshankkeissa. ”Olemme tehneet parannuksia muun muassa tuotehallintajärjestelmäämme ja verkkokauppamme tuotehakuihin sekä uudistaneet CRM-järjestelmäämme, joiden kautta pystymme palvelemaan asiakkaitamme yhä paremmin. Kehitystyö on systemaattista, sillä haluamme parantaa asiakastyytyväisyyttämme jatkuvasti”, jatkaa Matilainen.
Toimintavarmuutta ja tehokkuutta vastuullisesti
Erinomainen toimintavarmuus on Meira Novalla kunnia-asia ja teemme mitä lupaamme. Varmistamme kaikissa olosuhteissa, että asiakkaamme saavat tilaamansa tuotteet ajallaan. Toimitusvarmuuden ohella tehokkuus on meille erityisen tärkeää ja kannustamme asiakkaitamme vastuulliseen ja tehokkaaseen ostamiseen. Myös tuotelaadun varmistaminen on ensiarvoisen tärkeä asia. Meira Nova toimii ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmän vaatimusten mukaisesti. Sertifioitu laadunhallintajärjestelmämme ISO 9001 edustaa yrityksemme sitoutumista toimintojen korkeaan laadunhallintaan sekä asiakastyytyväisyyden jatkuvaan parantamiseen. Laatujärjestelmän vaatimukset koskevat koko Meira Novan toimintaa.
Meira Novalla pyritään toimimaan kaikilla toiminnan osa-alueilla kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti. Tällä tarkoitetaan muun muassa ympäristöystävällisten toimintatapojenkäyttöönottoa, eettisten periaatteidennoudattamista liiketoiminnassa, henkilöstönhyvinvoinnin huomioimista sekä asiakkaiden tarpeiden täyttämistä vastuullisesti.”Yksi arvoistamme on se, että kannamme vastuuta ihmisistä ja ympäristöstä. Seuraamme toiminnassamme S-ryhmän vastuullisuusohjelmaa. Vastuullisuusohjelman päätavoitteet on huomioitu Meira Novan vastuullisuustyön tavoitteissa. Tavoitteissa huomioidaan myös YK:n kestävän kehityksen tavoitteet”, kertoo Matilainen.
Teksti: Laura Matilainen
Kuvat: Meira Nova