Näistä syistä asiakkaamme suosittelevat meitä
Viimeisimmässä NPS-kyselyssä* saavutimme ennätyksellisen tuloksen, +72! Tämä kertoo, että yhä useampi yritys suosittelee S-Business-korttia ja kokee palvelumme aidosti hyödylliseksi arjessaan.
TOP 5 syytä, miksi asiakkaamme suosittelevat S-Business-korttia
1. Helppous ja vaivattomuus
S-Business-yrityskortti säästää aikaa ja tekee ostamisesta sujuvampaa, tämän kertovat myös asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset. Kun ostot hoituvat suoraan S-Business-kortilla, työntekijän ei tarvitse käyttää omaa rahaa ja odottaa korvauksia, eikä kululaskuja tarvitse käsitellä. Kortin käyttö on helppoa, mutta kuitittomuus se vasta helppoa onkin. S-Business-asiakkaana ostot ja maksut sujuvat vaivattomasti, eikä kuittien kanssa tarvitse enää säätää.
2. Kuitittomuus tekee kirjanpidosta sujuvampaa
S-Business-kortilla ostaminen ei vaadi kuittien säilyttämistä tai skannaamista, kaikki ostot siirtyvät automaattisesti yhdelle selkeälle kuukausilaskulle. Tämä vähentää kirjanpidon manuaalista työtä ja säästää aikaa. Yhdellä laskulla näkyvät esimerkiksi hotelliyöt, toimistotarvikkeet ja tankkaukset, halutessaan voi valita myös korttikohtaiset laskut. Selkeä erittely helpottaa ostojen seurantaa ja tuo läpinäkyvyyttä taloushallintoon.
3. Laaja käyttömahdollisuus ja kattava verkosto
S-Business-kortilla käytössä on koko Suomen laajuinen kattava S-ryhmän verkosto, kortti käy monipuolisesti ympäri Suomen – polttoaineet, autopesut, palaveripullat, kahvimaidot, hotellimajoitukset ja paljon muuta. Yli 1800 toimipaikkaa, joissa voit hyödyntää S-Business-asiakkaiden etuja.
4. Alennukset ja edut
S-Business-kortilla yritys saa rahanarvoisia etuja ja alennuksia S-ryhmän eri toimipaikoista. Alennusta saa niin marketeissa, huoltoasemilla, hotelleissa ja ravintoloissa kuin rautakaupassakin. Lisäksi kortti ja palvelut ovat maksuttomia: ei kuukausi- tai vuosimaksuja, ei laskutuslisiä tai muita käyttömaksuja. Tämä tekee S-Business-kortista kustannustehokkaan valinnan yrityksille, jotka arvostavat arjen sujuvuutta ja säästöjä. S-Business-mobiilissa lähetämme aktiivisille asiakkaillemme kuponkeja ajoittain kiitoksena S-Business-kortin käytöstä.
5. Helppokäyttöiset digitaaliset palvelut
S-Business-kortin lisäksi asiakkaat saavat käyttöönsä maksuttomat digipalvelut, jotka tekevät ostojen hallinnasta sujuvaa ja läpinäkyvää.
- S-Business-mobiilissa kortinhaltijat voivat mm. lisätä selitteet kuluille heti ostohetkellä, mikä nopeuttaa ja selkeyttää kulujen käsittelyä.
- S-Business Managerissa yrityksen pääkäyttäjät voivat seurata korttiostoja, muodostaa monipuolisia raportteja, tilata lisää kortteja ja automatisoida kulujen käsittelyä.
Asiakaspalvelu ja paikallinen myyntiverkosto saavat kiitosta
Moni asiakas nostaa palautteessaan esiin myös asiakaspalvelumme. Kiitosta saa erityisesti nopea, ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Asiakkaat kokevat, että heidät huomioidaan yksilöllisesti ja apua saa aina tarvittaessa. Lue, mistä meidän hyvä asiakaspalvelu koostuu »
Lisäksi alueellinen ja paikallinen S-Business-myyntiverkosto saa runsaasti kiitosta. Paikalliset yhteyshenkilöt tuntevat alueen yritysten tarpeet ja pystyvät tarjoamaan juuri oikeanlaista tukea ja neuvontaa – olipa kyseessä pieni yritys tai suuri konserni.
Asiakkaanamme on jo yli 50 000 yritystä – liity sinäkin tyytyväisten asiakkaiden joukkoon!
S-Business-yrityskortti tarjoaa helppoutta, säästöjä ja sujuvuutta yrityksen arkeen. Hae S-Business-korttia »
*NPS eli Net Promoter Score on kansainvälisesti käytetty asiakasuskollisuuden mittari, jolla mitataan asiakkaan suositteluhalukkuutta ja tyytyväisyyttä yhden kysymyksen avulla. NPS-luku rakentuu nollasta kymmeneen olevan suositteluasteikon perusteella. Asiakkaat, jotka antavat arvosanan 9–10, ovat suosittelijoita, passiivisia ovat arvosanan 7–8 antaneet asiakkaat ja kriittisiä ovat asiakkaat, jotka antavat arvosanan 0–6.
NPS-tuloksen luku saadaan, kun suosittelijoiden prosentuaalisesta määrästä vähennetään kriittisten prosentuaalinen määrä. Eli NPS-luku voi olla -100 ja 100 välillä.